Betalen
Bij Woolbarn heb je keuze uit vele betaalmethodes, ook wanneer je vanuit het buitenland wilt bestellen. Het hele proces van bestellen en betalen verloopt via een beveiligde SSL-verbinding (te herkennen aan het hangslotje en webadres dat begint met https). De betalingen verlopen veilig en snel via via Mollie.
Betalen bij Woolbarn kan op de volgende manieren:
iDeal
Bancontant/Mister Cash
PayPal
iDeal
Gebruik je internetbankieren en ben je klant bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of van Lanschot? Dan kun je iDEAL kiezen als betaalwijze. De daadwerkelijke betaling vindt daarna plaats in de vertrouwde omgeving van de website van de bank.
Bancontant/Mister Cash
Gebruik je internetbankieren bij een bank in België? Dan kun je Mister Cash kiezen als betaalwijze. De daadwerkelijke betaling vindt daarna plaats in de vertrouwde omgeving van de website van de bank.
PayPal
Heb je een PayPal account? Dan is PayPal een gemakkelijke en vertrouwde betaalmogelijkheid. Selecteer PayPal bij het afrekenen en je wordt gevraagd in te loggen op jouw account om de betaling te bevestigen. De daadwerkelijke betaling vindt daarna plaats in de vertrouwde omgeving van jouw PayPal account.
Via Paypal is het ook mogelijk met alle creditcards te betalen.
Annuleren
Heb je een bestelling geplaatst, maar bedenk je je daarna? Zolang je nog geen bericht hebt ontvangen dat jouw bestelling is verwerkt, kun je deze annuleren. Omdat er tijd en kosten worden gestoken in het verwerken van een annulering, brengt Woolbarn een standaard bedrag van €1,95 per geannuleerde bestelling in rekening. Dit wordt verrekend bij het terugstorten van jouw geld.
Wijzigen bestelling
Heb je een bestelling geplaatst, maar bedenk je vrij snel dat je nog een wijziging wilt aanbrengen of bijvoorbeeld nog iets anders wilt bestellen zonder twee keer verzendkosten te betalen? Zolang je nog geen bericht hebt ontvangen dat jouw bestelling is verwerkt, kun je deze wijzigen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met Woolbarn.