Verzenden

Verzendkosten Nederland

Voor verzending binnen Nederland, waarbij je pakket op je huisadres wordt bezorgd, betaal je standaard een bedrag van €4,95 als bijdrage aan de verpak- en verzendkosten; Voor bezorging wordt samengewerkt met PostNL, DHL en DPD. Bij het bepalen van de bezorgdienst houden we rekening met verschillende factoren, zoals drukte, transportkosten en gewicht.

Verzendkosten België en Duitsland

Voor bestellingen die naar België of Duitsland worden verzonden, betaal je standaard een bedrag van €9,95 als bijdrage aan de verpak- en verzendkosten.

Woolbarn heeft er alle belang bij dat jouw bestelling zo snel en zo zorgvuldig mogelijk bij jou wordt bezorgd. Voor bezorging wordt samengewerkt met PostNL, DHL en DPD. Bij het bepalen van de bezorgdienst houden we rekening met verschillende factoren, zoals drukte, transportkosten en gewicht.

Verzendkosten overige landen

Europa zone 1

Een vast verzendtarief van €14,95 (incl. BTW) geldt voor onderstaande landen:

  • Denemarken
  • Frankrijk
  • Hongarije
  • Italië
  • Luxemburg
  • Oostenrijk
  • Polen
  • Portugal
  • Slowakije
  • Spanje
  • Tsjechië
Europa zone 2

Een vast verzendtarief van €19,95 (incl. BTW) geldt voor onderstaande landen:

  • Estland
  • Finland
  • Ierland
  • Letland
  • Litouwen
  • Slovenië
  • Zweden
Europa zone 3

Een vast verzendtarief van €23,95 (incl. BTW) geldt voor onderstaande landen:

  • Bulgarije
  • Cyprus
  • Griekenland
  • Kroatië
  • Malta
  • Roemenië
Rest van de wereld

Voor landen buiten de EU geldt een vast verzendtarief van €27,95 (geen BTW).

Verenigd Koninkrijk: sinds het Verenigd Koninkrijk niet langer deel uitmaakt van de Europese Unie, zijn de belasting-regels tusen de EU en het VK flink veranderd. Om goederen te kunnen verzenden van Nederland naar het VK heeft Woolbarn een Brits BTW-nummer nodig. Het aanvragen daarvan is complex en tijdrovend. Bovendien is het nog volstrekt onduidelijk wat de administratieve en financiële gevolgen zijn voor de Nederlandse ondernemer. Om die reden is het op dit moment niet mogelijk om bij ons te bestellen vanuit het VK. We zoeken naar een oplossing om onze klanten in het VK in de toekomst wel weer te kunnen bedienen. Onze excuses voor de situatie.

Levertijden

Nadat de betaling ontvangen is, wordt jouw bestelling zo snel mogelijk verpakt en verzonden. Bestellingen die op werkdagen vóór 21.00 uur worden geplaatst, worden normaal gesproken de volgende dag verzonden. Je ontvangt hierover bericht per mail. Mocht er om één of andere reden een langere levertijd van toepassing zijn, neemt Woolbarn hierover zo snel mogelijk nadat je besteld hebt contact met je op. Voor de uiteindelijke leverdatum is Woolbarn ook afhankelijk van de snelheid van de verschillende pakketdiensten. Normaal gesproken bezorgen die binnen 1 tot 2 werkdagen. Rond de feestdagen kunnen bezorgdiensten vertragingen oplopen; hou hier rekening mee als je in zo’n drukkere periode een bestelling plaatst.

Indien je een bestelling plaatst met 1 of meerdere producten ‘in nabestelling’, wordt de gehele bestelling (dus ook eventueel door jou bestelde producten die wel gewoon op voorraad zijn) pas verzonden zodra de bestelling compleet is. Neem bij twijfel of onduidelijkheid hierover contact op met Woolbarn.

Verder gelden aangepaste levertijden tijdens vakanties en deelname aan beurzen (Woolbarn is een eenmanszaak); indien van toepassing staan deze tijdelijke wijzigingen vermeld op de afrekenpagina.

Digitale patronen

Direct te downloaden patroon

Nadat je dit patroon hebt besteld en betaald, krijg je de bevestiging hiervan per mail. In dit bericht staat een direct link naar het te downloaden patroon. Dit zijn patronen die je rechtstreeks van Woolbarn koopt.

Mocht je problemen hebben bij het downloaden van patronen, aarzel dan niet om contact op te nemen met Woolbarn.

Ruilen

Omruilen is bij ons helaas niet mogelijk. Ben je op zich wel tevreden met je bestelling, maar wil je een artikel bijvoorbeeld in een andere kleur of maat hebben? Stuur dan je product(en) retour voor een terugbetaling volgens de instructies die staan beschreven onder het kopje ‘retourneren’ hieronder. Om het product van je (nieuwe) keuze te ontvangen, plaats je een nieuwe bestelling.  Op die manier komt het vervangende artikel zo snel als mogelijk naar je toe!