Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen dagelijks ons uiterste best om producten in topconditie aan jou te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Mocht jouw bestelling bij aflevering door de pakketdienst beschadigd zijn, neem dit pakket dan niet aan of vraag de bezorger uitdrukkelijk schriftelijk melding te maken van de beschadigde doos. Neem daarna zo snel mogelijk contact op met Woolbarn om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Het kan ook een keer voorkomen dat er iets anders niet helemaal gaat zoals gepland. We verzoeken je om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@woolbarn.nl. Komen we er samen niet uit dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via dit platform van de Europese Unie.